Een 8 voor dienstverlening in stadsdeel Oost!

Zoals bekend heb ik als hoofd Burgerzaken a.i. gewerkt tot 1 maart 2012 Ik kreeg dit van een trotse medewerker vandaag toegestuurd. Dit bericht stond vandaag op de website van Stadsdeel Oost. een 8! Daar doe je het toch voor ;-), de burger! Mooi afscheidskado!

Edward Neering

____________________________________________________________________________________________________________

Oost scoort een 8 voor dienstverlening

8 maart 2012

91% van de loketbezoekers in Amsterdam is tevreden over de dienstverlening. Dit is een conclusie van een enquxeate onder Amsterdammers.

Als gemeente streven we ernaar onze loketbezoekers binnen 20 minuten te helpen. In 67% van de gevallen is dit gelukt.

78% van de Amsterdammers die belden met 14 020 of één van de diensten, is tevreden over de telefonische dienstverlening.

Specifiek voor Oost gold dat de tevredenheid over de dienstverlening aan de balie het rapportcijfer 8,0 scoorde. De wachtruimte en ontvangst aan de receptie worden zeer goed beoordeeld. De parkeergelegenheid scoort relatief laag in Oost. Door de bouwwerkzaamheden in het Oostpoortgebied zal dit helaas zo blijven de komende tijd.

We werken continu aan het optimaliseren van onze dienstverlening. Sinds 5 maart zijn er voor heel Amsterdam algemene openingstijden ingesteld. In Oost zijn de loketten daar bovenop elke dag een uur langer open. Met deze nieuwe tijden kunnen wij u een hogere bezetting achter de balies en betere dienstverlening bieden.

Onderzoeken naar klanttevredenheid worden periodiek herhaald. Uiteraard houden we u daarvan op de hoogte.
_______________________________________________________________________________________________________________________

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.